P3 Guld

Hej!
Nu gör jag ett väldigt försenat inlägg om P3 GULD galan!
Mando Diao tog hem priset i kategorin Årets låt, precis som de gjorde på grammis galan! Duktigt!! :)
Kent blev Årets Grupp vilket också är värt att nämna!!
Programledare för galan var i år Timo Räisänen. Åh jag måste bara säga, Vilken skön kille! Hans kläder under kvällen var riktigt coola, se själva på galan här.

Här är alla vinnare från galan:
Årets artist: Lars Winnerbäck
Gudmicken (årets bästa liveakt): Lars Winnerbäck
Årets grupp: Kent
Årets nykomling:Erik Hassle
Årets låt: "Dance with somebody" - Mando Diao
Årets dans: Fever Ray
Årets hiphop/soul: Stor
Årets pop: Deportees
Årets rock/metal: Switch Opens



Kommentarer
Postat av: julia

nej, varför har du inte sagt något? Jag vill se :D!

2010-01-23 @ 22:06:40
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv; jag tycker värkligen du ska se den för den är värkligen bra jag brukar inte gilla krigsfilmer och såndär som är så himmla ovärkliga men avatar var värkligen bra :)

2010-01-25 @ 16:39:09
URL: http://daydreamer.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0