Om du äter upp mig ska jag hämta mina bröder

Hej!
Har inte hunnit vara inne på datorn så mycket den här veckan. Har haft tillräckligt med grejer att syssla med ändå. 
I onsdags var jag först och besökte en gymnasieskola. Det såg roligt ut för att vara ett teknikprogram, så jag ska nog välja det. Efter att ha varit där så åkte vi till linköping o gick på stan en liten stund först, sen såg vi på filmen Snabba Cash. Snabba Cash var skitbra, enligt mig! Det är verkligen min typ av film. Längtar redan efter 2:an som heter Aldrig fucka upp.  Den andra filmen kommer handla mer om huvudpersonen, JW's, försvunna syster Camilla. Aldrig fucka upp kommer att ha biopremiär någon gång under 2012.- Alltså om HELA 2 ÅR! *suck*

Ikväll ska jag nog ta och se mig en film, men vet inte direkt vilken? Kanske blir Baksmällan, får se. ;)




Kommentarer
Postat av: ronja

ooj vad fin header!

2010-01-30 @ 15:29:04
URL: http://ronjaflygare.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0