Yeey!

Är jag smart eller är jag smart?!! Jag har lyckats överföra mina låtar som jag har på iPoden till datorn! :D Och detta gjorde jag alldeles själv, för allmänheten var ju inte till så mkt hjälp precis...
Idag har jag förutom ovanstående också varit ute och ridit en snabb runda. Jag vill verkligen ha bort snön nu även fast jag tycker att vintern har varit fantastisk. Men det börjar bli lite tjatigt att bara kunna rida på vissa vägar eller i vårat trånga lilla ridhus. Jag vill ha vår och få värme!





Är den här gången en supergod yoghurt som heter Yoggi® Madagaskar vanilj.
Den är helt underbart god. Man ser till och med sånna här små svart vanilj korn i den.
Absolut värd att testa!


Kommentarer
Postat av: Petra

Håller med!, har smakat den oxå..(A)

2010-02-16 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0