What's the point

Låten What's the point med Johnossi är en riktigt höjdar låt enligt mig! Melodin har attityd och är samtidigt svängig. Han som sjunger har en skön rosslig röst. Och när det är refräng tar alla i så det dånar!
Kan det bli mycket bättre en sådan här kväll, mina underbara läsare?

Klippet är från P3 guldgalan där låten hade sin premiär. I början presenterar den sköne göteborgaren Timo Räisänen bandet. Valde live versionen för jag tycker den är bättre men det finns också en studio version som man även kan lyssna på i spotify ;)

Kommentarer
Postat av: Sandii

glöm inte kolla in min blogg för att se om du är en utav de fyra finalisterna i veckans blogg :)

2010-02-10 @ 22:57:05
URL: http://saaanddraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0