That's what I wanna know

Hej heej! Har inte suttit vid datorn på ca 2 dagar. Duktigt! Har haft lite att göra.
När min morfar levde hade han en färghandel där de sålde smink, färg osv. Vi får ta vad vi vill nere vid lagret typ. Så igår efter att jag hade varit hos tandläkaren, så gick jag till lagret där mamma och mormor var och hitta massa färg och roliga tapeter i lite retro stil!
Fick med mig en tapet och en burk med kornblå färg hem, men har även fyllt en kartong med grejer som fortfarande står kvar. Färgen ska jag använda till att måla om min garderob så den blir lite snyggare, tapeten vet vi inte vad vi ska göra med, men den var så jävla snygg så var ju tvungen att ta den!!

En låt jag gillar skarp och har gjort ett tag är Falling med Name The Pet. Har kommit i underfund med att jag gillar låtar som upprepas. Hehe ;)


Kommentarer
Postat av: julia

haha, jag också, spelar sönder den totalt :)

Vi kan gå samtidigt ?:)

2010-02-24 @ 22:50:17
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/
Postat av: Tony

Nähe du den gillade jag verkligen inte :)

Timo Räisinen är inte direkt min favoritartist xP

2010-02-24 @ 22:52:40
URL: http://tonycorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0