Högläsning - The new sätt, to learn bäst!

Tycker jag fick till rubriken ganska bra där, eller vad säger du Petra? ;)
Fysik är ganska kluurigt, men om man läser högt med olika dialekter så går det mucho bättre! :)
Om ni ville veta så kommer jag troligtvis ligga på ett psykhem i slutet av veckan. Usch, det är så jävla mycket den här veckan! Gloser hit och siffror dit. Vem bryr sig? Visst måste jag tänka på min framtid, men när man får massor av läxor på en och samma vecka så blir det lite att man tappar suget. Man orkar inte kämpa till 100 lixom. Men det löser sig alltid.
På min att-längta-till-lista, så står helgen allra högst upp. Inte minst för att jag fyller år, men också för att det är så jävla skönt att få lite tid till annat än skolan!


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha där satten döh XD

2010-02-03 @ 19:27:31
Postat av: Emma

Yeaah ;D

2010-02-05 @ 20:49:39
URL: http://emmasparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0