Bit för bit

Hmm.. Har börjat fundera vad jag ska baka för tårta på lördag eftersom jag fyller år. Tänker om jag kanske ska testa mig på att göra en marsipan tårta med chokladmousse istället för sylt, eller om jag ska göra en tårta med vit choklad som är mycket gött! Jag ska fortsätta spekulera ett tag till.
Imorgon är det friluftsdag i skolan och jag ska bränna fett! På morgonen blir det ett gympa-pass och på eftermiddagen kör vi på spinning (Y). Får inte glömma att packa ner min Hello Kitty vattenflaska bara! :)♥
Nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n om det finns något att se på.

Mitt hår ofärgat!



Kommentarer
Postat av: Petra

Fundera ut ngt riktigt smarrigt bara ;D

2010-02-05 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0