Fan

Heej! Det var ett bra tag sedan! Hur mår ni?
Aja, apropå ingenting... Jag är grymt sugen på en ny mobil! Min typ fuckar upp hela tiden! Tekniska helvete....
Men om jag ska ha en ny "mobbe" så vill jag hemskt, hemskt gärna ha en av märket Blackberry. De flesta modeller de har är utrustade med ett tangentbord som är fullt med knappar. Alltså är de inte helt touch.
Jag+en-touch-screen-mobil skulle nog vara likamed - katastrof. Okey, kanske inte katastrof men något där till. Det skulle iallafall bli en kladdig historia, skulle jag tro! En Blackberry mobil verkar vara lite mer rejälare och bättre för en sådan flitig stalltjej som mig. ;)
Här kommer några bilder på olika blackberry's


Blackberry 8320


Blackberry curve 8520


Blackberry Bold 9000


Blackberry Bold 9700



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0